KAPOSVÁR MEGYEI JOGÚ VÁROS
HIVATALOS ÜGYEINEK WEBOLDALA
Akadálymentesítés
 
www.kaposvar.hu
 
Keresés
Keresett kifejezés:


Minnőségdíj EDEN Akadálymentes turizmus


dr. Csillag Gábor jegyző Dr. Csillag Gábor
jegyző

Kaposváron született 1976-ban. Középiskolai tanulmányait a kaposvári Táncsics Mihály Gimnáziumban végezte. 2000-ben jogász diplomát szerzett a Pécsi Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Karán. Előbb ügyvédjelöltként, majd a jogi szakvizsga letételét követően ügyvédként dolgozott. 2011-től a Somogy Megyei Kormányhivatal Igazságügyi Szolgálatának vezetője, majd 2015-től a Somogy Megyei Kormányhivatal Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztályának vezetője. 2015. október 15. napjától a Humánszolgáltatási és Titkársági Igazgatóság igazgatója. 2016. január 1-től Kaposvár Megyei Jogú Város jegyzője. Nős, három gyermek édesapja.

 
dr. Farkas Edit aljegyző Dr. Farkas Edit
aljegyző

A Tolna Megyei Pincehelyen született 1959-ben. A Kaposvári Noszlopy Gáspár Közgazdasági Szakközépiskolában statisztikusként érettségizett, majd Budapesten, az Államigazgatási Főiskolán folytatta tanulmányait, ahol igazgatás-szervezőként végzett 1982-ben. A Pécsi Janus Pannonius Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán 1990-ben jogi diplomát szerzett, 1992-ben jogi szakvizsgát tett. Jelenlegi munkahelyén 1983-tól dolgozik, 1991. óta a Közszolgáltatási Irodát vezette és 2000. januártól az okmányirodát is irányította. 2001. október 1-jétől a város aljegyzője. Szakmai munkájának elismeréseként 1994. évben a Kaposvár Város Szolgálatáért kitüntetésben részesült. 2001-ben megkapta a Magyary Zoltán emlékérmet, 2009 óta a Honvédelemért Kitüntető Cím birtokosa. A Magyar Köztársaság Arany Érdemkeresztet 2011-ben vehette át.

 
 
Dr. Major Anita
adóügyi irodavezető
Közigazgatási Igazgatóság, Adóügyi Iroda

1981-ben született Nagyatádon. A csurgói Nagyváthy János Középiskolában érettségizett 1999-ben. A Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Államigazgatási Karán végzett igazgatásszervezőként 2002-ben, majd a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar levelező tagozatán szerzett jogász diplomát 2013. évben. Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Adóügyi Irodáján 2002. július 1. óta dolgozik, melynek 2016. március 16-tól irodavezetője.

dr. Major Anita adóügyi irodavezető
 
 
Bálizsné dr. Heizler Krisztina
igazgatási irodavezető
Közigazgatási Igazgatóság, Igazgatási Iroda

1979-ben született Kaposváron. A kaposvári Munkácsy Mihály Gimnáziumban érettségizett, majd a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar nappali tagozatán szerzett diplomát. A jogi szakvizsgát 2011-ben tette le. 2004. június 1-től dolgozik Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában. 2007 és 2011 között az Igazgatási Iroda vezetője volt, mely tisztséget 2015. január 1-e óta látja el ismételten.

Bálizsné dr. Heizler Krisztina igazgatási irodavezető
 
 
Kis Szabolcs
közterület-felügyelet vezető
Közigazgatási Igazgatóság, Közterület-felügyelet

1980-ban született Kaposváron. A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett 2007-ben igazgatásszervezőként. A Közterület-felügyeleten 2002. óta dolgozik, 2016-tól annak vezetője. Két gyermek édesapja.

Kis Szabolcs közterület-felügyelet vezető
 
 
Sovány Tamás Tiborné Varga Anita
szociális irodavezető
Közigazgatási Igazgatóság, Szociális Iroda

Kaposváron született 1968-ban. A kaposvári Noszlopy Gáspár Közgazdasági Szakközépiskolában érettségizett 1986-ban. Óvónői diplomát szerzett a Kaposvári Csokonai Vitéz Mihály Tanítóképző Főiskolán 1988-ban. 1998-ban kezdett dolgozni a kaposvári Polgármesteri Hivatalban gyámügyi ügyintézőként, majd 2016. szeptemberétől a hivatal Szociális Irodájának irodavezetője. Férjezett, egy gyermeke van.

Sovány Tamás Tiborné Varga Anita szociális irodavezető
 
Balogh Beáta gazdasági igazgató Balogh Beáta
gazdasági igazgató

1979-ben született Kaposváron. A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán 2004-ben szerzett közgazdász diplomát. 2010-2015 között Kaposvár Megyei Jogú Város Városgondnokságának gazdasági vezetőjeként dolgozott. Gazdasági irodavezető-helyettesként 2016. január 1-jétől dolgozik Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában, 2017. májusától gazdasági igazgató.

 
 
Ráczné Varga Mária
pénzügyi irodavezető
Gazdasági Igazgatóság, Pénzügyi Iroda

Kaposváron született 1967-ben. A kaposvári Noszlopy Gáspár Közgazdasági Szakközépiskolában érettségizett 1986-ban. Üzemgazdász diplomát szerzett 1991-ben a budapesti Pénzügyi és Számviteli Főiskolán pénzügyi szakon. 1999-ig az ÁB-AEGON Általános Biztosító RT-nél belső ellenőrként, 1999-2001-ig az OTP-Garancia Biztosító RT-nél pénzügyi vezetőként dolgozott. Költségvetési főmunkatársként 2001. július 16-tól dolgozik a Polgármesteri Hivatalban. 2004 februárja óta látja el az irodavezetői teendőket.
Férjezett, két gyermeke van.

Ráczné Varga Mária pénzügyi irodavezető
 
 
Gyönyörűné Pleck Krisztina
gondnokságvezető
Gazdasági Igazgatóság, Gondnoksági Iroda

1977-ben született Kaposváron. Középiskolai tanulmányait a kaposvári Munkácsy Mihály Gimnáziumban végezte. 2006-ban közgazdász diplomát szerzet a zalaegerszegi Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Karán. A Kaposvári Polgármesteri Hivatal Gazdasági Igazgatóság Gondnoksági Irodáján dolgozik 2007 óta, melynek irodavezetője 2015. július 25-én lett. Férjezett, két gyermek édesanyja.

Gyönyörű Zsoltné gondnokságvezető
 
 
dr. Kaposvölgyi Lívia
vagyongazdálkodási irodavezető
Gazdasági Igazgatóság, Vagyongazdálkodási Iroda

1987-ben született Kaposváron. A Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar nappali tagozatán szerzett jogász diplomát. 2010. július 19-től dolgozik a Polgármesteri Hivatalban, kezdetben a Szociális Iroda, majd 2012. május 10-től a Vagyongazdálkodási Iroda ügyintézője. 2015. február 16. napjától a Vagyongazdálkodási Iroda irodavezetője. Első gyermeke születése miatt 2017 októbere óta tartós távolléten van.

dr. Kaposvölgyi Lívia vagyongazdálkodási irodavezető
 

Titkársági igazgató

 
 
dr. Gróf Regina
törzskari irodavezető
Titkársági Igazgatóság,
Törzskari Iroda

Kaposváron született 1973-ban. A Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Államigazgatási Karán 2000-ben igazgatásszervező, majd a Pécsi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán 2006-ban jogász végzettséget szerzett. 2016/2017-ban választási szakirányú továbbképzésen vett részt és választási szaktanácsadóként végzett. 2008. július 1-től szakmai tanácsadó, 2015. szeptember 1-től a Törzskari Iroda vezetője. Férjezett, egy gyermek édesanyja.

dr. Gróf Regina törzskari irodavezető
 
 
Kiss Brigitta
ellenőrzési irodavezető
Ellenőrzési Iroda

1977-ben született Kaposváron. Középiskolai tanulmányait a kaposvári Noszlopy Gáspár Közgazdasági Szakközépiskolában végezte. 2000-ben közgazdász diplomát szerzet Zalaegerszegen a Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Karán. Ezt követően a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán (MSC) szerzett egyetemi diplomát. 2001. szeptemberétől a Honvéd Utcai Általános Iskola gazdasági vezetője volt. A Polgármesteri Hivatal Ellenőrzési Irodáján 2004. szeptember 1-től dolgozik, melynek irodavezetője 2015. október 15-én lett. Férjezett, egy gyermek édesanyja.

Kiss Brigitta ellenőrzési irodavezető
 
Kovács Katalin városüzemeltetési és környezetfejlesztési igazgató Kovács Katalin
városüzemeltetési és környezetfejlesztési igazgató

Nagyatádon született 1977-ben. Egyetemi tanulmányait a Veszprémi Egyetemem végezte kémia-környezettan szakon, majd a Széchenyi István Egyetemen környezetmérnökként. Két gyermek édesanyja. A Kaposmenti Hulladékgazdálkodási Önkormányzati Társulás munkaszervezeti koordinátoraként, majd a Társulás vezetőjeként dolgozott a Kaposmenti Hulladékgazdálkodási Rendszer megvalósításán. 2016 óta a Környezetfejlesztési Igazgatóság igazgatója.

 
Szirják Imréné műszaki és pályázati igazgató Szirják Imréné
műszaki és pályázati igazgató

Kaposváron született 1965-ben. Középiskolai tanulmányait a kaposvári Táncsics Mihály Gimnáziumban végezte, majd Pécsett a Pollack Mihály Műszaki Főiskola Magasépítési Szakán 1986-ban magasépítő mérnöki diplomát szerzett. 1986 szeptemberétől a Somogy Megyei Állami Építőipari Vállalatnál dolgozott közvetlenül a termelésben, majd 1991-től a RENOVA Kft.-nél volt műszaki vezető. 2003 májusától dolgozik a Polgármesteri Hivatal Műszaki Igazgatóságán. 2011 márciustól a Műszaki és Pályázati Igazgatóság irodavezetője, 2013 februártól igazgató. Férjezett, két gyermeke van.

 
 
Fóris Viktória
városi főépítész

1968-ban született Miskolcon. Középiskolai tanulmányait a Kós Károly Építőipari Szakközépiskolában végezte 1986-ban. Érettségi bizonyítványát a Szakma Legjobb Tanulója kitüntetéssel vehette át. Ezt követően a Budapesti Műszaki Egyetem Építészmérnöki karán folytatja tanulmányait, III. évfolyamosként már aktívan tevékenykedik az Épületszerkezeti Tanszék munkáiban. 1991-ben diplomát szerez és a Budapesti Önkormányzat diplomadíjat is neki ítélik. További négy évet tölt a Budapesti Műszaki Egyetemen, ahol tudományos kutatómunkát folytat "Századfordulós ipari épületek rekonstrukciója" témában. Az egyetem elvégzését követően alapító tagjaként tervezői munkát folytat a PYLON Építészirodában. Irodai munkája mellett a Budapesti Műszaki Egyetem Építészmérnöki Kar Épületszerkezeti Tanszékén oktatói és diploma konzulensi feladatait látja el. 2002-ben szakmai elismerésben részesül, Pest Megye Építészeti Nívódíját veheti át. 2007-től 2019-ig a saját névvel fémjelzett FÓRIS és Társa Építészirodában tevékenykedik főállásban. Ez idő alatt családi és társasházak, lakóparkok, középületek, ipari-, logisztikai létesítmények engedélyezési és kivitelezési terveit készíti el generáltervezőként. A Főváros XIV. kerülete és Pest Megyei Építészkamara tervtanácsának tagja. Két felnőtt fiúgyermek édesanyja.

Fóris Viktória városi főépítész
 
Jenei Zoltánné polgármesteri igazgató Jenei Zoltánné
polgármesteri igazgató

1963-ban született Kaposváron. A Táncsics M. Gimnáziumban érettségizett, majd az Államigazgatási Főiskolán szerzett diplomát. A Főiskola elvégzése után a Kaposvári Városi Tanács Termelés- Ellátás Felügyeleti Osztályán a GMK-k ügyeivel, ipari és kereskedelmi engedélyek kiadásával foglalkozott, majd a Polgármesteri Hivatal Titkárságára került. Előbb adminisztráció vezetőként, majd testületi ügyek referenseként, későbbiekben polgármesteri referensként tevékenykedett. A Polgármesteri Iroda létrejöttével, annak vezetőjének nevezték ki. Férjezett, 2 leánygyermek édesanyja.